29 Haziran 2024 Cumartesi

İlkokuldaki Ajandam.

Geçtiğimiz günlerde eski eşyaların arasında bu defteri buldum. Bunu bana ilkokul öğretmenim hediye etmişti.


Kapağını açtığım anda tabi ki duygulandım. :') İlkokul öğretmenim bizi ara sıra ödüllendirirdi. Okuma ve yazma ile ilgili konularda böyle defter, kitap, hatta boya kalemi vs hediye aldığımı hatırlıyorum. Ama küçük İlkay'ı hediye almak ya da hediye almanın verdiği gururun da ötesinde, bu küçük notlar sevindirirdi. Tıpkı üzerinden yıllar geçtikten sonra şu notu gördüğümde hissettiğim hisler gibi. İlkokul öğretmenimi bugün de hep sevgiyle anar ve hatırlarım. 


Aslında bu fotoğrafları instagramda paylaşmıştım. O yüzden biraz kendinden açıklamalı oldu. :) Bilmiyorum ekran görüntüsü alınca fotoğraflar belki buğulanmış (??)tır ama yani okunuyor herhalde. Bu kısımda çok güldüm. :)


Benim bu ders çalışma sevdamm. *-*


Aklımda üç beş alternatif var. Bir gün ev arkadaşı olacağız sevgili kedim. Biraz daha bekle beni...


Deneyece-


Ahahahha. Bunu da mı denesem? *-*


Ortamlarda satılacak bilmece bildirmece el üstünde kayd- (tamam).


(2 kere).


Hoşça kalınnn.

:)


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsiniz.




8 yorum:

  1. Çok severdim böyle eskiye dair nostaljik şeyleri bulunca okumayı. Bu başkasının bile olsa değişmez. :)

    YanıtlaSil
  2. Şarkı bilindik bir şarkı mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi 1 :) Yazımın sonuna link ekledim, dinleyebilirsiniz.

      Sil
  3. Defter ne kadar tatlı, bayıldımm😍 Notlar ayrı güzel😊 Bir öğretmenin öğrencilerine böyle hediyeler vermesi, düşünmesi çok hoş bir detay ve çok ama çook güzel. Böyle davranışları çok seviyorum ve çok değerli, anlamlı😊 Yazını okuyunca eskilere gittim ben de, ilkokul öğretmenimi hatırladım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı. Bu tarz hediyeler sayesinde daha şevkli olurdum ve açıkçası günlük tutma alışkanlığı kazanmamda ilkokul öğretmenimin payı büyük. Her ne kadar ilkokuldayken her güne aynı şeyleri yazdığımı hatırlasam da (kalktım, okula gittim vs. :), bana sonrasında ''aaa neden günlük tutmuyorum'' dedirten düşüncenin arka planında öğretmenimin hediye ettiği bu tarz defterler yatıyordu muhtemelen. İlkokul öğretmenlerinin yeri daha ayrı oluyor sanırım. :)

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.