9 Ocak 2024 Salı

Bugün benim doğum günüm.

Bugün benim doğum günüm. Merak edenler için söylüyorum, 24 yaşına girdim. Neredeyse çeyrek asır yaşamışım, bu da bir şeydir. Bu yaşıma kadar hep, en depresif zamanlarımda bile, yaşamın çok güzel olduğunu düşündüm. Tüm bu yeryüzü ve gökyüzünün. Bocaladığım çok zaman oldu. Ama işte bir şekilde buradayım. Tebrikler canım kendim, en azından bir bölümü daha tamamladın.

Bu yaşıma kadar en net öğrendiğim şey, olanı olduğu gibi kabul etmek sanırım. Bu sayede daha çok eğlenebilen biri oldum. Burası zor bir parkur, yani dünya. Ama bak küçük harfle yazılan dünya. Yoksa mavi gezegen olan Dünya aşık olunası. Yine de ben bu mavi yeşil ve artık gri de olan gezegeni seviyorum. Madem buradayım, o zaman fighting! Biraz mutlu olayım, biraz mutlu edeyim ve en önemlisi de en çok, belki de yalnızca, kendimden çok şey bekleyeyim. Hem atıyorum bir yere tatile gittiğinizde, oraya kadar gitmişken o yeri başka biri sizin yerinize gezsin görsün istemezsiniz değil mi? O zaman oraya kadar gitmenin anlamı olmazdı. Veya, okula gittiğinizde birilerinin sizin yerinize bir şeyler öğrenmesi hiçbir işinize yaramaz. İşte böyle; dünya da, Dünya da böyle benim için. En azından 24. yaşımın ilk gününde böyle.

Yeni yaşımdan ne diliyorum? İlkay olmayı diliyorum. Tüm dar ve geniş anlamıyla, bu ismi taşıyan benin, tam potansiyeli olmayı diliyorum.

Sen de bana hediye vermek istersen eğer; sevdiğin bir alıntıyı, sevdiğin bir repliği, sevdiğin bir şarkıyı veya bu yaşına kadar öğrendiğin en net şeyi benimle paylaşabilirsin. Okumaktan çok mutlu olurdum.

Hoşça kal.

:)


günün anlam ve önemine uygun o parçayı dinlemek için buyurabilirsiniz.

yeni yaşımın fon müziğini dinlemek için buyurabilirsiniz.



32 yorum:

  1. Herkes ile aran bozulabilir . Bazılarının kaybı iyi bile gelebilir. Ama kendin ile aran hep iyi olsun. O bozulursa her şey bozuluyor. KENDİNİZE İYİ BAKIN VE NİCE MUTLU SENELERE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem paylaşımınız, hem de kutlamanız için. Katıldığım bir söz. Çok sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  2. "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
    Ve bir orman gibi kardeşcesine " Nazım Hikmet

    "Ah kimselerin vakti yok
    Durup ince şeyleri anlamaya..." Gülten akın

    Çevrende incelikleri anlayıp değerlendireceklerin çok olduğu güzel bir yıl olsun. M.A

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu hoş dizeler için. Her ikisini de severim. Sevgiler, selamlar.

      Sil
  3. Alıntı aklıma gelmedi nedense, sadece yeni yaşın mutlu olsun demek istedim 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, burada olmanız yeterli. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Nice yıllara İlkay, her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu, sağlıklı, tatlı yıllara😊 Doğum günün kutlu olsun😊🎂🎉
    ''Güneşin ışıklarının tek bir çizgisinin bile dünyayı bu kadar güzelleştirmesi, Kiki'nin (İlkay'ın😊) kalbini küt küt attıracak kadar heyecanlandırmış, onu hayran bırakmıştı.''

    Kiki'yi çok sevdiğini bildiğim için kitabın herhangi bir sayfasını açtım ve beğendiğim alıntıyı yazdım😊 Umarım seversin😊
    Bu arada kurabiye adama bayılırım, çok seviyorum😊
    Hayat hepimize farklı şeyler öğretiyor, yaşayarak öğreniyoruz. Sadece şunu söyleyebilirim; insanların ne dediğini umursama, içinden geleni yap ve her anından keyif almaya bak derim😊
    🎂🎉🎉🎉😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız, çok teşekkür ederim :) Kiki'yi gerçekten çok seviyorum. Şimdilerde uzun saçlarımı yine omuzlarımda kestirdim. Tam Kiki oldum. :) Yorumunuz da baştan sona beni gülümsetti ve kalbimi yumuşattı ama özellikle de Kiki'yi sevdiğimi hatırlıyor olmanız beni mutlu etti. Tekrardan teşekkür ederim. Kendimi hediye paketi almışım da onu gerçekten açıyormuşum gibi hissettim. Sevgiler, selamlar ve sarılmalar. :)

      Sil
  6. Bence sen İlkay'sın zaten; vagonlarına yeni hoşluklar, bazen sıkıntılar, sevinçler, belki küçük savaşlar ekleyerek yola devam yani:)

    Yazılarını, kaydettiğin aşamalarını keyifle takip eden bir izleyicin olarak da yeni yaşın: Kutlu, mutlu, umutlu ve elbette sağlıklı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel kutlama ve sözleriniz için. Sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  7. O zaman nice mutlu yıllar olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllara. Huzurlu, sağlıklı, hayırlı ömür dilerim. Pes etmemek lazım, yaşamaya devam ettiğimiz sürece. 😊

    YanıtlaSil
  9. İyi ki doğdun sevgili İlkay! Doğum günün kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  10. İyi ki İyi ki doğdun. Her şey gönlünce olsun blog arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blog komşum. Sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  11. "Özgüven, üzerinde taşıyabileceğin her şeyden daha çekicidir." demiş Patronkız.

    Nice mutlu yaşların olsun İlkay, hepi börtday. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim alıntı ve kutlamanız için. Sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  12. Bir orijinal olarak doğdun. Bir kopya olarak ölme. - John Mason

    Doğum günün kutlu olsun 🎂🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamlı bir sözmüş. Teşekkür ederim :)

      Sil
  13. eveeey 9 ocak senin hıhım :) tatlı animeler ve videolar yazımdaki çakmaktaşlar videosunu izle yineeee :) maşallah sanaaa :)

    YanıtlaSil
  14. İlkaay, bu bloguna yaptığım ilk yorum sanırım bu, heyecanlıyım :') İyi ki doğdun İlkay, iyi ki varsın ve dünyayı güzelleştiren insanlardan birisin. Nice güzel yaşların olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok tatlısın çok teşekkür ederim :) Sen eski bloğumun ilk takipçilerindendin biliyor musun, şimdi seni burada da görünce duygulandım :) Yazdıkların beni mutlu etti gerçekten. Böyle düşünmene çok sevindim, sevgilerimi gönderdim <33

      Sil
  15. Ne mutlu sana.. Mutlu, güzel yılların olsun.. ❤

    YanıtlaSil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.