6 Haziran 2024 Perşembe

Kendi halinde bir bulut fotoğrafçısı olarak en sevdiğim rengi bulmaya çalışıyorum.


Daha evvel, çok da uzak olmayan bir evvellikte, en sevdiğim rengi bulmak için bir yazı yazmaya başlamış ve bir cevaba ulaşamadığım küçük bir renk cümbüşüyle yazımı noktalamıştım. O günün sabahında masmavi bir gökyüzü bana gülümsedi ve en sevdiğim rengi buldum! Mavi. Canlı ama yumuşak, sakin ama muzur, olgun ama çocuksu bir mavi. İşte en sevdiğim renk kesinlikle buydu, emindim! Ah, şaşırmadın mı? Eski bloğumdan beni tanıyorsan şaşırmamışsındır. Orası masmavi bir Dünya'ydı. Burasıysa baksana, masmavi olmasa da, bir Neptün.

Gökyüzünün fotoğraflarını çekmeyi çok severim. Bıkmadan usanmadan her bir bulutu çekebilirim. Bilir miyim ki acaba? Aman neyse, severim işte. Paylaşmayı da severim. Kimse o fotoğrafa iki saniyeden uzun bakmaz, ben de gerçek buluta (gerçek bulut ahahha) bakmayı tercih ederim tabii, ama öte yandan bilmiyorum. Kendi halinde bir bulut fotoğrafçısı olarak model aldığım güzel bulutları başkalarına da göstermeyi severim. 

Ah ama bulutlar mavi değil beyazdır! Biliyor musun küçükken mavi ve beyaz rengi birbirine karıştırıyordum. :) Yani tabii beyazın beyaz, mavinin mavi olduğunu biliyordum ama bana sanki beyaz olarak isimlendirilen beyaza mavi, mavi olarak isimlendirilen maviye beyaz desek daha çok yakışırmış gibi geliyordu. Sonra sonra bu bana göremden vazgeçtim tabii. Sağımı solumu öğrenmek gibiydi. Mavi mavidir, beyaz beyaz. 

Aslında biliyor musun en sevdiğim renk hep değişir benim. Şaşırdık mı, ben şaşırmadım. İnce badiler giymeyi seviyorum. Aman moda ikonu olduğumu ağzımdan kaçırdım ahahhah (tabii ki latife *-*). Onların esprisi, renkli olmaları. Renkli giyinmeyi çok severim (sabah siyah veya beyaz giyineceğim kesinleşti ahahah). Ama böyle dikkat çeken renkleri kastediyorum. Sarı gibi, pembe gibi, yeşil gibi mor -tamam- gibi falan. Hatta biliyor musun bir ara en sevdiğim renk sarıydı çünkü giydiğim sarı şeyler güzeldi. Mesela pembeyi de severim çünkü bana yakışır. :)

Tabii ki sadece giysilere göre en sevdiğim rengi belirlemiyorum lütfen. Aaaaa... Belki de... Belki belki, belki de... Madem bazı renkler bize daha çok yakışıyor, o halde biz onları değil, bu hesapla tabii ki, onlar bizi seviyor olmalılar. Ah! Pembe renk beni seviyormuş, duygulandım. :') Cilt alt tonu vs hikaye tabii. Ondan da hiçbir şey anlamıyorum bu arada. Neyse bilmediğim şeyler hakkında konuşmam, bilirsin. O yüzden sayıklamaya devam!

Turuncuyu da severim. Hayır hiç turuncu giysim yok bildiğim kadarıyla. Çilekli bulutları çok severim, ondan. Bir dakika o zaman portakallı olması gerekmiyor mu? Hımmmm... -sessizlik- Neyse çilekliymiş bunlar, kendi halinde bir bulut fotoğrafçısı olarak bir bakışta şak diye anlamıştım vaktiyle. Zaten fark etmez. Benim onları sevme sebebim çilekli veya portakallı veya hatta ananaslı falan olmaları değil. Benim onları sevme sebebim, Güneş'in batarken bulutlara kondurduğu veda öpücüğü. Beni hep gülümsetir. Sanırım bu nedenle bir bulut fotoğrafçısı oluverdim. Hayır, beni gülümsettiği için değil. Öyle olsa gülümser geçerim. Ben gülümsediğimden değil, o anın beni gülümsetmesinden dolayı. Zaten neden paylaşırız bir şeyleri? Görünmek dışında tabii. Yüzde doksanı falan görünmek için paylaşılır sanırım. Tabii kişiden kişiye değişir ama çoğumuz, hadi itiraf et, görünmek için paylaşırız. Bak, ben bunu seviyorum, demek için. Ben de bunu çok yaptım ve yapıyorum. Çünkü insanlar biraz böyle sanırım. Ama öte yandan, bazı şeyleri kendimizi göstermek için değil de, sen de gör istedim o güzel şeyi, demek için paylaşırız. Bence böyle anlar özeldir. Biliyor musun tam da bu nedenle bazı yazılarımı yayından kaldırıyorum ama bazılarını asla kaldırmıyorum. 

Yazım yine bir şeyin cümbüşü olma yolunda uygun adım ilerliyor ve direksiyonun hakimiyetini kaybettim imdat ahahah. Neyse ne diyordum, işte şimdilerde en sevdiğim renk mavi. Ama her an çimenlere aşık olup yeşil diyebilirim. Veya mor bana çok yakışıyor deyip mor veya lila veya eflatun da. Biz değişiriz, bu nedenle her şey değişir.

Senin en sevdiğin renk ne?


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsiniz.



8 yorum:

  1. Mavi, laciverti de ondan saymak koşuluyla:))

    YanıtlaSil
  2. Neden bilmiyorum ama yazılarını seviyorum.
    Kelime kelime okuyorum tek tek...
    Hiç atlamıyorum, hızlı okuma yapmıyorum.
    (:

    YanıtlaSil
  3. Renk cümbüşü gibi bir içerik olmuş ne güzel. Şiirsel ve tatlı. Pembeyi çocukken de sevmezdim, hâlâ sevmem. 😅 En sevdiğim renk tabii hep mavi oldu, turkuaza yakın olan ama. Bana hep huzur veriyor maviye bakmak. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeye karşı düşüncelerin :) Maviyi de çoğu kişi sever sanırım. İnsanın içini açan bir renk. Ve teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. lavanta rengi yaaa :) açık renkler iyi oluyol :) kırmızı sarı leylak yeşilin açık tonları :) insanı neşeli hafif yaoıyor :)

    YanıtlaSil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.