4 Haziran 2024 Salı

Grup olarak gezmek mi yalnız gezmek, keşfetmek mi? | Ağaç Ev Sohbetleri 250

''Grup olarak gezmek mi yalnız gezmek, keşfetmek mi?''

Yanlarında kendimi iyi hissettiğim bir grupla gezmek.

Var olmuş ve var olan eennn bireysel insanlardan birisi olabilirim. Grup çalışmalarından nefret ederim! Söz konusu gezmek olduğunda bile... 

Gezmek, keşfetmek gibi kelimeler çoğunlukla bizim keyfimize, onun kahyasına ve kişiliğimize hitap eden durumlar. Bu nedenle bir grupla yapıldığında -tabii ki herkesin tercihi, isteği, hoşlandıkları ve hoşlanmadıkları aynı değildir ama- o keşfetmek hali bezginlik ve bitse de gitse haline dönüşebilir. O halde tek başımıza mı gezmeliyiz? Aman bu soru olmadı. Sanki şov programında açıklama yapıyorum. Öyleyse şöyle sorim... O halde tek başıma gezmeyi mi tercih etmeliyim? Bundan daha çok mu keyif alırım? Bilmiyorum, yerine göre. :)

Bazen bazı yerleri tek gezmekten daha çok keyif alabiliriz. Bazen bazı yerleri biriyle gezmekten keyif alsak da, tek gezince daha farklı hissedebilir, daha farklı şeylere dikkat kesilebilir, daha farklı sürelerde zaman geçirebiliriz. Ama ben, güzel bulduğum bir şeyi biriyle paylaşmadan duramayan bir cırcır böceğiyim. Yani tek gezsem bile sonra bir posta anlatırım. Konuşarak anlatacak insan bulamazsam, gelir sana anlatırım ahahah. Gezi yazısı yazmayı da manifest edim bakalım. Aman önceden söylenirse saylanmazdı, neyse... 

Özetle, yanımda birisi veya birileri varken bir yerlere gitmeyi daha çok severim. Bir de... itiraf etmek gerekirse... Yer-yön duygum pek yoktur. Hatta yanımda sevdiğim biri varsa, tabii böyle anlarda çenem de yorulma özelliğini kapadığından *-*, konuşmaya dalar ve asla çevreme dikkat kesilmem... Yani yanımdaki kişinin yer yön duygusu da yoksa vay halimize. Bir de yanımda biri varken daha çok şey keşfetme olasılığım daha fazla. Biriyle birlikte bilmediğin yerlere gitmek cesaret verici hissettiriyor. Tabii belki de tek başımıza da geze geze alışabiliriz.

Yine de kararım ilk cümlemle aynı: Sevdiğim bir grupla diyorum efem!

:)


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsiniz.




10 yorum:

  1. Keyifli bir yazı olmuş, zevkle okudum😊Çok bireysel bir konu bu, evet duruma ve kişiye göre değişecek bir tercih bence de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatımımı beğenmenize sevindim. Evet, değişken bir şey bence de :)

      Sil
  2. Valla hayat bana öğretti ki iki kişilik ve uyumlu bir yol arkadaşlığı dünyaya bedeldir. Çok şanslıyım bu konuda. Elbette kalabalık arkadaş grupları ile birarada olmak da hoştur ama kendi şehrinde ve mahallende. Herkesin önceliklerinin farklı olduğu uzun gezilerde almim ben çok insan, çünkü baskın karakterlerin rotasını kabullenmek pek keyifli bir iş değildir, diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum, iki kişi en iyisi sanki ve evet, şanslıymışsınız :)

      Sil
  3. İkisinin de ayrı güzelliği var bence

    YanıtlaSil
  4. Evet ikisi de yerine göre güzel :)

    YanıtlaSil
  5. iyi anlaştığın birlikte çok güldüğün biriyle gezince sohbet gezmenin önüne geçiyor ama di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman gezmek bahane, birlikte vakit şahane oluyor, ki ya da vazgeçtim gezmek bahane değil ahahah :) Gezmek de birlikte olmak da güzel.

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.