29 Ağustos 2023 Salı

Mavi Gökyüzü.

Bugün gökyüzü ne kadar mavi. Sanki sınırı yokmuş gibi görünüyor. Sanki sınır dediğimiz o son nokta, maviliğin kendisinden ibaretmiş gibi. Böyle olduğunda, böyle bir gökyüzünün altında, ben de içimin genişlediğini hissediyorum. Böyle olduğunda, istediğim şeyi söyleyip dışarı salmaya karar verdim. Çünkü böyle yaptığımda, tüm ağırlıklar yok olmuş da, geriye sadece mavi gökyüzü kalmış gibi hissettim.

Mavi gökyüzüne bakalım. Masmavi gökyüzüne.

Gökyüzü bize neşeli hüzünlü şakacı hayaller veriyor değil mi? Bak şimdi, böyle söyleyince de aklıma sevgili Zeze geldi. Madem andık, haydi ona kulak verelim biraz. 


☀️ Dindinha bir seferinde mutluluğun ''yüreğimizde parlayan bir güneş'' olduğunu söylemişti. 


☀️ ''Bilinsin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar.''


☀️ ''Neyi bekliyoruz, Zeze?''

''Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini.''

''Niçin?''

''Küçük kuşumu serbest bırakacağım. Sahiden. Artık ona ihtiyacım yok...''


☀️ ''Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?''

''Sevmez olur mu...''

''Yürekten mi seviyor?''

''Kesinlikle.''

''Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır.''


(Şeker Portakalı - José Mauro de Vasconcelos)


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsin.



8 yorum:

  1. Dindinha bir seferinde mutluluğun ''yüreğimizde parlayan bir güneş'' olduğunu söylemişti. Dindinha çok doğru söylemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, ben de ona katılıyorum. Hem de bu en sevdiğim alıntılardan. Alıntıyı okuyunca bile yüreğimde güneş parlıyor. :)

      Sil
  2. ayyyy mavi gökyüzü de zeze de biricik :) sendeki duyarlılık da ne güzel bir de yani ayrıcana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeze gerçekten biricik ve gökyüzü hepimizin <3

      Sil
  3. Şeker Portakalı:))) Çok ama çook seviyorum:)
    Gökyüzü bambaşka bir şey, huzur veriyor, nefes aldığımı hissettiriyor bana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiklerimden, Şeker Portakalı ve gökyüzü <3

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.