2 Mart 2024 Cumartesi

Marteniçka.

Aslında bu yılı da pas geçecektim. Geçen yılı pas geçmiştim ama sonra, bir dahaki mart ayı taaaa seneye diye düşündüm. :) Bütün iyi enerjimi toplayarak marteniçkamı bileğime doladım. Kazasız belasız leylek leylekçikleri, kırlangıççıkları havada görmek, marteniçkamı çiçekli dallarla buluşturmak ve dilekleri(mi)n gerçek olması dileğiyle. 

Not: Marteniçka nedir için tık tık.

Not 2: Fotoğraf geçtiğimiz yıllardan. <33 


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsin.




16 yorum:

  1. Ben o pas geçenlerdenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de kardeşim vesilesiyle heveslendim bu yıl :)

      Sil
  2. Sayende bir kelime öğrendim, dileklerin kabul olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Umarım tüm dileklerin gerçekleşir İlkay :)

    YanıtlaSil
  4. sen balkanlı sayılırsın zaten, gitmiştin yaaa :) yüksek bitsin, iyi öğretmen ol bol bol yaz bol bol gez işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek motivasyonum para kazanıp gezmek :) Ve ciddiyim şu anda da gaza geldim :)

      Sil
    2. kim tutar seniii aaslanlar gibiiii :)

      Sil
    3. Beni kimse tutamaz, yıldızlar bile tutamaz dırın dırın <33

      Sil
  5. Yepyeni bir ay daha. :)
    Fotoğraf karesi çok hoş. Adeta umut, neşe, sevgi dolu.
    Dileklerinin gerçekleşmesi temennisiyle.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni, güzel ve sanırım biraz yoğun bir ay benim için. Açıkçası gerginim, hem de baya.
      Umarım her şey güzel olur.
      Çok sevgiler. :)

      Sil
  6. iki sene önce arkadaşım hediye olarak yollamıştı onun dışında hiç alıp takmadım gerçi iki sene öncede hiç kuşlara dikkat etmedim leylek mi kırlangıç mı yoksa adına hiç bir şey ithaf edilmemiş bir karga mı.. öylece çıkarıp koymuştum bir yerlere bel ki de böyle günlerin bir büyüsü vardır ve sıkı sıkıya inanmak gerekir. dileğinin gerçek olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle şeyleri seviyorum. Güzel enerji yüklemek beni heyecanlandırıyor ve genelde heyecanlanacak pek bir şey bulamıyorum. Bu yüzden sanırım böyle anlamlar yükleyip kendimi eğlendirmeyi seviyorum. Bakalım ben hangi kuşu göreceğim :)

      Sil
  7. Bu tür şeyleri seviyorum ve inanıyorum, bir arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak aldım ben de, şans getireceğine inanıyorum😊
    Dilediğin ne varsa hepsi olsun, umarım senin için çok şanslı olur her gün😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da kardeşim verdi ve bilmiyorum, bence en önemli şey de hislerimiz. Yüksek ve güzel hisler hissedince pek çok şey gerçek olabilme olasılığı kazanıyor bence. Emek isteyen bir şeyse evet efor da gerekir ama ben en çok o heyecan halini seviyorum. Çok teşekkür ederim. :) Sizin de dileğiniz, dilekleriniz en güzel şekliyle gerçekleşir umarım. <3

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.