4 Aralık 2023 Pazartesi

Hop, pop, şlop!

Eski telefonlarda olsun, hani baya baya eski - 3310'lar falan dermişim, atariler olsun bazı nokta atışı oyunlar vardı. Bu oyunları oynamayı herkes severdi. Bugün atariler yeniden moda olsa bence yine herkes sever. Eski bilgisayar oyunlarında da vardır böyle oyunlar, hoplamalı zıplamalı. Düşünce yandın çık, olan. İşte! Pazar akşamı ve özellikle de pazartesinin gecesine milim kala olan saatlerde bazen böyle hissettiğimi fark ettim. Bir atari oyununun içinde gibi.

Haftalar çok hızlı geçiyor desem; böyle olsun olmasın, takıldığım nokta bu değil. Hem biliyor musun artık kendimi zamanda savruluyor gibi hissetmiyorum. Tamam, bazen zamanda hopluyor gibi hissediyorum ama itiraf et bu, kulağa çok daha eğlenceli geliyor. Tıpkı bir oyunda gibi! İşte yeni bir haftaya hopladım. Hop, pop, şlop! Bazen geçen haftaki hoplayışım üç adım falan ötemde kalmış gibi geliyor ama aslında yedi gün geçmiş. Bu yedi günde ne yaptım? Hımmm... Ödev? Sonra, sevdiğim bir arkadaşımla buluştum. Evet, haftam güzel geçmiş sanırım. Evet evet evet, güzel geçmiş ilan ediyorum. Başarılı bir uçuştu, tebrikler kendim. 

Baksana, sanırım bizi uçuş değil de konuş an'ı şaşırtıyor. Cidden bak. Hafta içinde ve hatta sonunda da bir şeyler bir şeyler yaşıyoruz ve bilincimiz bir karış veya kişiye göre değişmekle birlikte on karış havada uzun atlama yapıyor, sonra bir an geliyor ve elbet konuyoruz bir yerlere, çünkü hani bilirsin fizik kanunları falan fişman, işte sonra da konduğumuz o ilk anda fark ediyoruz; günler ne çabuk geçti! diye. İşte ben de pazar akşamlarını pazartesi gecelerine bağlayan zaman dilimlerinde bazen böyle bir küçük şaşkın hissediyorum.

Sana cumartesi günü söylediğim gölge çalışmasının devamını getirmedim çünkü başka başka ve malesef yine başka konularda çalışmam gerekiyordu ve galiba bayılayazdı ruhum falan, o yüzden de gölgemi kaybettim ve uçuş anıma odaklandım. Her şey hem yavaş yavaş ve çığlık atayazacağım kadar sıkıcı ve yine yavaş geçti, hem de hani bazen aniden nefesin kesilir ya işte bu hissi verecek kadar keşif dolu ve en sevimli tabirle hoş; geçti. Gölgelerimle yapacağım buluşmalarda seninle de paylaşmak isteyeceğim kendi dedikodularımı derinlerimden kazabilirsem belki bir yazımda ucundan çıtlatırım. Şimdilik bu konuda ekleyebileceğim yeni bir şey yok. 

Saat şu anda 00.00. 

O halde ne zamanı? Hadi hadi bilebilebilirsin, biliyorum.

Tabi ki, dilek!

Güzel bir hafta dilerim sevgili okur.

Hoşça kal.

:)


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsin.


Kitap: Huzursuzluğun Kitabı - Fernando Pessoa
(Can Yayınları)




14 yorum:

  1. Benim de bir atarim vardı, ne çok oynardık. :)
    Güzel bir hafta geçirmeni dilerim ben de.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten ve sarıyordu baya :)
      Teşekkür ederimm, umarım hepimiz için hafta güzel geçer.
      Çok sevgiler. :)

      Sil
  2. Ayy biz eskiden gameboy da Pikachu oynardık ne severdim o oyunu be... O günler geldi aklıma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni seçtim Pikacchuuu :) Çizgi filmini izliyordum sanırım, bir de Pokemon kartlarım hala duruyor :)

      Sil
  3. Atarinin moda olmasına gerek yok ki! Al oyna, kendi modan olsun. Bazen çıkıyor karşıma dükkanlarda veya pazar tezgahlarında. Netten de bulunur. Ulaşmak çok kolay. 60 kağıda aldı geçen kuzenim. Ben de oynadım bir süre. Epey körelmiş yeteneklerim. İşlemeyen demir paslaniyor 💔
    Hala iş bulamadığım için ailemin tekstil atölyesinde çalışıyorum. Cooook yorucu ve sıkıcı. O yüzden zaman geçmiyor. Haftanın geçen tek günü tatil olan pazar. Hemen bitiveriyor ve gene o boğucu normale dönüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ama evde yok, orada burada da denk gelmedim ki alayım :) Ondan moda lafını ortaya attım, moda olsa her yerde satılırdı. Neyse bakınayım bari :)
      Size çok kolay gelsin ve bol şans! ^-^

      Sil
  4. günlük gibi yazıyon artıkıns keyifli oluyol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazması eğlenceli, okumasını bilemiyorum tabi *-* :)

      Sil
  5. Sekizinci bölgeni bulabildin mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta ''o ney'' dedim yalan yok ve ''ne yazmışım acaba'' diye yazıma yükselip baktım. :) Pessoa abimizden bahsetmişsiniz meğersem. Ne demişler; ''her arayan bulamaz lakin bulanlar arayanlardır.'' :)

      Sil
  6. 3310 efsanesi. Bizim evde biryerlerde olabilir hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin telefonu üçüncü kattan düşmüştü ve hala çalışıyordu :)

      Sil
  7. Hop, pop, şlop ne eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlık bir ilhamla yazdım yazı içerisinde ve sonra da güzel bir başlık olur gibi geldi :)

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.