18 Ekim 2024 Cuma

Geleceğe Açık Mektup.


Ara sıra kendime elektronik mektup yazıp gelecekte rastgele bir tarihe gönderiyorum. Son günlerde posta kutuma art arda bu mektuplardan düştü. Bir paragraftan oluşan kısa yazılardan ibaret bu mektuplar. O an onları yazarken sadece bir arkadaşına destek olan biri gibi bir şeyler karalamıştım. Geçmişteki halim şu andaki halimin hep çok iyi bir dostu gibi hissettirmiştir. O halde neden... O kısma sonraki paragraflarda değineyim de anlamsal bütünlük bozulmasın değil mi?

Ne diyordum? Kendime mektuplar yazarım. Ne zaman elime yeni bir mektup ulaşsa, o an müsaitsem de, gider yeni bir mektup yazıp geleceğe postalarım. Böylece (ve tabii mektupları postalayabildiğim site var oldukça) mektuplarım hiç bitmeyecekmiş gibi görünüyor. Bu sabah da elime bir mektup ulaştı. Hatta tam da az evvel okudum. Dört beş cümle anca eder. Ama iyi bir anımda yazmışım yazım dilimden belli. Yine tatlı bir nasihat. Dik otur der gibi bir dürtükleme. Üç beş sevimli sözcük. En ilginci de... Sevgili evrenciğime yakararak sorduğum sorunun yanıtı. ''....'' Ah hayır vazgeçtim. Seninle az evvel kendimden aldığım nasihati paylaşmayacağım. Herkesin nasihati kendinedir!

Yukarıda üç nokta koyup durakladığım yere gelirsem... Bu da geleceğe açık mektubum olsun madem. ''Sevgili İlkay. Tatlım tatlım? :) Şu anda iyi bir dostun değilim. Ama olacağım. Söz veriyorum! Bak göreceksin. Sen de iyi bir dostun ol geleceğine. Öyle eylemlerde bulun ki, hem iyi hem de kötü günlerinin bir dostu kadar samimi olsun her eylemin, kendine her dokunuşun. Sevgili İlkay. Olduğun şey ile hissettiğin şey aynı olmaz her zaman. Bunu unutma. Kocaman sarıldım. Geçmişten.''


Not: Bahsettiğim siteden daha evvel de bahsetmiştim. İsmi Future Me. Ben ücretsiz seçeneğini kullanıyorum. Reklam değil, hatta sanırım öneri de değil. Sadece merak edenler olmuştur diye açıklıyorum. Ama geçmişten gelen bir mektubu okumak pek tabii çok keyifli. Denemek isteyenler de bir denerler belki.


bir şeyler dinlemek için tıklayabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.