16 Temmuz 2024 Salı

Öneri Makinesi'nin Çekilişinden Kazandığım Kitaplar.

Geçenlerde sevgili Öneri Makinesi'nin düzenlediği şu çekilişe katılmıştım. Sanıyorum ki şansıma katılımcı sayısı da azdı. Şu işe bakın ki çekilişi ben kazanmışım. Tabii ki mutlu oldum! Öneri Makinesi'nin önerdiği her şeye bayılıyorum. Kitapların arasından sadece Barış Bıçakçı'nın Bizim Büyük Çaresizliğimiz isimli kitabını çooook önceden okumuştum, şimdi yeniden bir okuyayım bakalım demekteyim ve dedim. Bunun dışında diğer kitapların hepsi de listemdeydi. Bu nedenle keyifle, mutlulukla, merakla ve sevgili Öneri Makinesi'ne çoook sevgiler göndererek okuyacağım - tekrardan teşekkür ederim.

Hoşça kalın.

:)



18 yorum:

  1. Ne kadar güzel, sevindim senin adına. Güle güle oku. 😃 İçlerinde sadece Geç Kalan'ı okudum. Kitabın daha farklı olduğunu düşündüğüm için bana pek hitap etmemişti. :) Yorumlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hepsi de listemdeydi, o yüzden kazanınca heyecanlandım açıkçası :)

      Sil
  2. Ben nasıl görmedim bu çekilişi:))
    Keyifle oku hepsini İlkay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet kimse görmemiş zaten. Tabi bana yaramış oldu ama güzel bir çekilişti aslında. Keşke katılımcısı olsaydı.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. öneride görmüştüm bu sonucu. çok sevinmiştim. öneri ve sen birbirinize çok yakınsınız zateen kültür olaraktaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri Makinesi adının hakkını veren bir blogger gerçekten :)

      Sil
  4. En güzel hediye:)) Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  5. Okuduğum iki kitap var orada bir Olga fanı olarak Sür Pulluğunu Ölülerin Kemikleri Üzerinde, yazarı daha önce okumadıysan bu iyi bir tanışma olabilir ki ben Koşucular'la tanışmıştım kendisi ile sonra da terk edemedik birbirimizi. Barış Bıçakçı zaten.:) Ve Erlend Loe Naif Süper, neredeyse bütün kitaplarını almama sebep olmuştu:) Velhasıl şans sana bayağı iyi gülmüş, daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, açıkçası şanslıydım ve bu nedenle mutluyum. :) Kitaplar hakkındaki fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim, bakalım ben neler düşüneceğim. :)

      Sil
  6. Kitap hediyelerini, çekilişlerini her zaman çok seviyorum😊 En güzel hediye. Hepsi de birbirinden güzel kitaplar, keyifle oku😊 içlerinde en merak ettiğim Rahatlama Kitabı. Yorumlarını merakla bekliyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de eeenn güzel hediye. :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Güle güle oku İlkay'ım! Umarım çok keyif aldığın kitaplar olur. Çoğunu okumamana da çok sevindim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimmm <33 Gerçekten çok sevindim, hepsi de okumak istediğim kitaplardı çünkü. Çok sevgiler.

      Sil
  8. Tebrik ederim İlkay, hepsini keyifle oku. :)
    Aralarından Rahatlama Kitabını okudum sadece, çok etkileyici diyemem ama keyifli bölümleri vardı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Evet sanki gerçekten de rahatlamak için, yaza da uygun, hafif kitaplardan gibi. :)

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.