16 Ekim 2023 Pazartesi

Teşekkür Ederim :)

Bu akşam eve geldiğimde kargomun geldiğini öğrendim. Yazılarını ve öykülerini çok sevdiğim sevgili Duygu Emanet'in bana hediye olarak gönderdiği yeni çıkan kitabı gelmişti. Gerçekten çok heyecanlandım ve mutlu oldum. Kitabın, yanına koyduğun hediyeler ve kitabın içine yazdığın not için çok teşekkür ederim. Ayrıca tekrardan çok tebrik ederim. Dilerim bundan sonra da her şey gönlünce olur sevgili yazarımız. <3 Kendisinin bloğuna gitmek için şuraya tıklayabilirsiniz.




10 yorum:

  1. Rica ederim İlkaycım. Kargonun hemen ulaşmasına sevindim. İyi dileklerin için de teşekkür ederim. Keyifle oku İnşallah. 🥰🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan çok teşekkür ederim. Bugün veya yarın hemen başlayacağım. Gerçekten merak ediyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel ve anlamlı bir sürpriz olmuş. Senin adına çok sevindim. :)
    Sevgili Duygu Emanet’in de bol okurları olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten mutlu hissettim kendimi. İnce bir düşünceydi ve imzalı kitabım olmuş oldu :) İnşallah.

      Sil
  3. işallah aramızdaki usta fantastikçi yazar olcak ooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de böyle düşünüyorum. Bu ilk adımdı ve inşallah devamı da güzelliklerle gelir :)

      Sil
  4. Gün gelip sen de kitap çıkarıp bizlere göndermeyi düşünüyor musun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı bir yazayım da, sonrasına da inşallah olur diyelim :)

      Sil

Diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz.